2012. szeptember 13., csütörtök

Ősz


Ősz. Egy rövid szó. Milyen sokmindent jelent! Amikor kisiskolás voltam (még a múlt században, szó szerint), létezett a tiszta négy évszak. Volt igazi tavasz rügyező fákkal és virágokkal, hüvös-langyos időjárással, áprilisban sok esővel és bolondériával. Volt szép nyár maximum 25 fokos hőmérséklettel, kellemes napsütéssel, hideg vízű Balatonnal. Volt ősz, a sokféle meleg színével, indián nyárral, sulikezdéssel, gesztenyefigurákkal, levélpréseléssel. És volt tél is: havas, hideg, korcsolyázós és szánkózós, csúszkálós.
Nekem szeptember elsején kezdődik az ősz. Szeretem. A felhőivel, esőkabátjával, a kisgyerekeken a gumicsizmákkal, a pocsolyába taposással, a hideg reggelekkel, a melengető, jóleső napsugaraival, az októberre már sárga és bordó falevelektől színpompás parkjaival. Szeretem, hogy ilyenkor kicsit már lassul az élet, minden kicsit nyugodtabb, csendesebb. Imádom a kardigánt, jó, hogy felvehetem a térdnacit a hosszú szárú csizmával. Könnyebb az edzés is, hiszen legalább a kánikulával nem kell közben küzdeni. Ősszel új értelme lesz a fénynek és a melegnek. Könnyebb a fontosat nem kint, hanem bent keresni. Ősz: szeretlek!  :)
(fotó: facebook)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése