2012. szeptember 3., hétfő

Les Mills Pump 1. hét, összefoglaló

Rettentően új, minden szempontból más edzés ez, mint amit eddig valaha is csináltam. Eleve kétkezes súlyzós, ilyen ezelőtt még sosem volt a kezemben. Teljesen más beosztású egy-egy edzésnap mint pl. az Insanity vagy az Asylum volt. Ami itt is alap: dolgozz keményen és tarts ki!
 
 
Konkrét étkezési tervet még mindig nem sikerült hozzá találni, de amit kiderítettem, az is sok dologban teljesen különbözik az eddigiektől. Ami itt is alap: no cukor, no gyors szénhidrát, rengeteg folyadék. Ami új: 3 fázisra osztja az étrendet, amiből az első a Jump start, ami 1200 kalóriát ír elő, teljes szénsav- és koffein megvonással. Ezt tegnapig tartottam (kávét azért ittam), aztán mivel dupla edzés megy egy nap, ehhez enerdzsí is kell, visszamentem hát az 1350-1400 kcalra. És ha úgy érzem, több kell (azért a súlyzós edzés az súlyzós edzés), akkor eszek többet.
 
 
Az elején igyekeztem a naptár szerint haladni, de kevésnek tűnt egy-egy edzés és hosszúnak a 13 hét (13 hetes ugyanis az edzésprogram). Így duplázok, ésszerű keretek között, a pihenőnapokat megtartom, de nem naptár, hanem igény szerint. Nem biztos, hogy mindig belefér majd a dupla edzés a napba. Mert meló előtt nyomom, hajnalban (így biztosan nem marad el), viszont az alvásterápia miatt nem akarok a meghatározottnál korábban felkelni, így időben nem mindig fogok beleférni. Úgy döntöttem, hogy ilyenkor vagy egy reggeli és egy esti edzés lesz, vagy nem lesz dupla, csak az egy napra előírt edzés.
 
 
Több edző tart egy-egy edzést, a Pump challenge-et 5. Majdnem minden edző a világ különböző pontjairól származik, mindegyik más angol kiejtéssel. Ahhoz képest, hogy nem tudok angolul, sokmindent megértek, de van, hogy csak kamillázok, pl. ha az új-zélandi csajszi mond egy-két dolgot :)
 
Első heti étkezési terv itt.
 
Első heti edzések:
Örülök, hogy elkezdtem, jó lesz ez. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése