2012. szeptember 26., szerda

Fly Lady programom 2: A hét napjainak feladatai


Első fázis: A rutinok kiépítése itt

Második fázis: A hét napjainak feladatai

Hétfő: Egy órás gyorstakarítás
Kedd: Tervezés & szervezés
Szerda: Antihalogató nap
Csütörtök: Küldetések napja
Péntek: Autó & táska, és randieste
Szombat: Családi móka
Vasárnap: Belső tankolás

Mindennek a kidolgozása a program 15-21. napján történik, egyenként, egyénre szabva. Gyakorlatilag ezidő alatt már mennek az első fázis rutinjai, és közben minden nap ebből is egyet átrágunk. Tényleg pár perc az egész, nekem hamar megvolt, aztán ahogy változtak dolgok, vagy ahogy észrevettem, hogy valahova valamit még be kell illeszteni vagy éppen kivenni, egyszerűen hozzáírtam vagy kihúztam a listámról.
Segítség: www.urban-eve.hu.
 
Hétfő: Egy órás "lakáskényeztetés"
  • Egy órás gyorstakarítás (lásd Vészhelyzet terv, később)
  • 1. zóna mini lomtalanítása (itt felsoroltam magamnak az időpontokat)

Kedd: Tervezés & szervezés
  • Hétvégi program ---> net, hirdetők alapján
  • Menü átkukkantás
  • Szabadidő tervezés (hétvége, szünet, szabi, nyaralás), ötletek gyűjtése a kontrollmappába (1-2 perc, ha éppen van ötlet)
  • 2. zóna mini lomtalanítása
Szerda: Antihalogató szerda
  • 15 perc vagy több egy halogatott dologra. Erről listám van, amit a szekrény ajtajára ragasztottam, és folyamatosan írom a nemszeretnémdenagyonmegkellenecsinálni dolgokat.
  • 3. zóna mini lomtalanítása
Csütörtök: Küldetések napja
  •  Ilyenkor szoktam elintézni a postát, bankot, hivatalos és egyéb ügyintézést, ez az egyetlen nap, hogy időben érek ehhez haza.
  • A 4. zóna mini lomtalanítása.
Péntek: Autó és táska, randieste
  •  Táska: kiürítés, szanálás, szemét ki, letörlés, kimosás.
  • Autó: nincs garázsom, lemosni az időjárásjelentéstől függően szoktam (nagyon ritkán sajnos), de a szélvédőt, rendszámot, tükröket, külső műanyagokat azért letörlöm. Szemét ki, szőnyegkirázás, kefe. Műszerfal mosás. Havonta műanyag szigetelések szilikonozása.
  • Randieste: bármi jó, kellemes: új ízű tea, séta, film...
  • Az 5. zóna mini lomtalanítása.
Szombat: Családi móka
  • Igyekszem sokat együtt lenni a családdal, de mindenki messze lakik. Ha sikerül valakihez elutaznom, akkor van móka, ha nem, marad a FB és az MSN a családdal. Mozi és színház? Csak egy álom...
Vasárnap: Belső tankolás
  • Ez általában a napi bjútiban kimerül. És a neten szoktam olyan cikkeket elolvasni, amire hétközben nem volt idő.

Holnap a harmadik fázis jön, a testreszabás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése