2012. augusztus 9., csütörtök

Mai edzés 2 in 1

Asylum 7 (Strength) ÉS Asylum 8 (Back to core) EGYBEN



 

Hááát, ez az édibédi, mosolygós, kedves pasi ma kidöglesztett. Már a Strength felénél fáradt voltam, nem volt elég oxigén, hiába volt nyitva az ablak. Aztán a végére belejöttem.
És közvetlenül utána jött a Back to core. Itt már nem volt gond az oxigénnel, de a vállaim égtek nagyon. És most is, majd leszakadnak, a karjaim is, alig tudok gépelni is...
Viszont ha így folytatom, tutira lesz változás. Leginkább a karjaimon látszik. Hja, kérem: fél év intenzív fekvőtámaszozása után ma az összes fekvőtámaszos gyakorlatot majdnem teljesen szabályosan meg tudtam csinálni!!! Sosem gondoltam, hogy valaha is képes leszek erre. És ez még korántsem a fejlődés vége! A hasamon már egy icipici definiáltság látszik az előzőkhöz képest, na de ne rohanjunk ennyire előre!
Megvan. Ma is megcsináltam. Büszke vagyok erre a csajra, aki itt gépel most. Nagyon.

2 megjegyzés: