2012. augusztus 21., kedd

Asylum 3. kör végeredmény, adatok


    Asylum 3. kör
    Edzés: napi 2
    Étkezés: Asylum étrend
    1.       hét
    2.hét
    Változás a két hét alatt összesen
    Súly
    -1.2 kg
    - 0.3 kg
    - 1.5 kg
    Mell alatt
    -1 cm
    nincs változás
    - 1 cm
    Bal kar
    nincs változás
    nincs változás
    nincs változás
    Jobb kar
    nincs változás
    nincs változás
    nincs változás
    Derék
    -3 cm
    - 1 cm
    - 4 cm
    Csípő
    -1 cm
    - 1 cm
    - 2 cm
    Bal comb
    -1.5 cm
    nincs változás
    - 1.5 cm
    Jobb comb
    -1.5 cm
    nincs változás
    - 1.5 cm
    Bal vádli
    nincs változás
    nincs változás
    nincs változás
    Jobb vádli
    nincs változás
    nincs változás
    nincs változás
    Nyak
    nincs változás
    nincs változás
    nincs változás
    Bal combtő
    -2 cm
    - 1 cm
    - 3 cm
    Jobb combtő
    -2 cm
    - 1 cm
    - 3 cm

    A táblázat mindent pontosan mutat, nem szeretném túlelemezni: a fogyás sztem nagyon ésszerű mértékű, a centiméterek önmagukért beszélnek. A derekamon az a minusz 4 centi határozottan látszik. Átrendeződött megint kicsit a testem, a felsőtestem most már nagyon gyorsan alakul, a nagy munka a comb-alsó has-csípő tájékon vár még rám. Persze mindez úgy, hogy nincs helyi fogyás. Így kell a türelem, a további kitartó, ésszerű étrend és edzés. Van még egy évem (ennyit adtam magamnak), sztem nincs gond a hozzáállásommal, megteszem, amit tudok, bízom benne és hiszem, hogy meg tudom csinálni, innentől nyert ügyem van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése