2012. augusztus 26., vasárnap

A heti menütervhez: Cukkini röszti

Ma este találtam ezt a receptet és képet a FB-on, de felteszem ide most, hátha valaki már holnap megcsinálja. Ugyanis eddig nem voltam éhes, de most, hogy ezt megláttam!!! Ráadásul kaptam házi cukkinit, háát, jó esélye van, hogy én is elkészítem :)

 
A cukkinit le kell reszelni nagy lyukú reszelőn, ha túl vizes, azt leitatni róla. Hozzáadni sót, borsot, szerecsendiót, 1-2 gerezd préselt fokhagymát, 2 tojást, 3 evőkanál lisztet (az eredeti recept Natur Cookta lisztet ír, én ezt nem ismerem), összekeverni, felhevített olajon (eredetiben kókuszolaj) mindkét oldalán 2-3 percig sütni. Szerintem én sárgarépát is reszelek hozzá, a normál fasírtba is szoktam tenni :)
 


1 megjegyzés:

  1. Igen a kókuszolajon nagyon jó kisütni és nem teszek alá sokat, csak épp.

    VálaszTörlés