2012. július 14., szombat

Edzés

Mivel nótorius "nemalvó" vagyok, reggel, korán szoktam edzeni. Kellemes, mert felpörget egész napra, hasznos is, mert így megelőzöm a nyári napi hőséget, nem marad el edzés, hiszen nem gyárthatok kifogásokat, hogy hú, már hulla fáradt vagyok, jaj, ma olyan nehéz napom volt, ugyan, ha ez kimarad, mi bajom lehet (...)?


Sosem voltam elégedett magammal. Aztán 2009-ben azon kaptam magam, hogy leginkább egy tenyeres-talpas asszonyságra hasonlítok. 79 kiló voltam. Annyira még mindig nem zavart, hogy tegyek is valamit ellene egészen addig, amíg az akkori barátom egyszer azt mondta rám: "bálna". Na, nálam ez volt az a bizonyos "kattanás", ami elhatározásra és tettekre késztetett. Én akkor úgy megsértődtem, de úgy, ahogy még életemben soha. Hogy ÉN bálna ???!!! Abban a szent pillanatban megfogadtam, hogy rám soha többé senki nem mondhatja, hogy bálna, de még azt sem, hogy kis duci vagy husika. Majd én megmutatom! Méghogy B Á L N A ????!!!! Azonnal a nethez ültem és pár óra alatt feltérképeztem, mit tehetek, hogyan csinálhatom. Másnap beszereztem egy Rubint Réka dvd-t, és itt indult el a New Life, új életem a mozgás és a tudatos táplálkozás felé.

RR korszak

Már aznap nekiálltam a világmegváltásnak: ah, mit nekem Rubint Réka, majd én megmutatom! Háát, khm... Kerek 5 percet bírtam a tornából. De már akkor felismertem a lényeget: NE ADD FEL !!! És én csináltam, sírva, vért izzadva. Mellette odafigyeltem a kajára, ami annyit jelentett, hogy alig ettem, délután és este szinte semmit. Akkor még bébicipőben járt az Update és az Alakreform. Alig volt 1-2 információ. És én sem tudtam sokat a dologról.

Update

Kezdtem egyre jobban bírni a tornát, pár hónap elteltével már ment egy 20 perces blokk is, és megvettem a következő dvd-t Rékától. Majd a következőt. És mindet. És tornáztam, minden nap! Mellette egyre több infó kezdett áramlani az Update módszerről, és én beleástam magam. Az alapötletet (figyelj, mit mikor eszel és mozogj) a mai napig nagyon jónak tartom. Nem ettem liszteset, cukrosat, mozogtam, és U termékeken éltem nagy részben. Futni is elkezdtem, ami nagy szerelem lett, de egy hatalmas esés miatt sajnos szüneteltenem kell. Viszont belejöttem a tornába, és ekkor már Réka 90 perces Alakreform videóját is végig tudtam csinálni. És szerettem, nagyon: Rékát, az edzéseit, a mozgást. 2011-re lefogytam 64 kilóra.


Insanity

2012 januárjában megismertem egy netes csoportot, és általuk Shaun T.-t és a Teambeachbody edzéseit. Belenézve az Insanity videóba elsőre megállt bennem az ütő. Te jó ég, hiszen én nem vagyok terminátor!! A fit testbe majdnem belehaltam, de mégis nekivágtam. És szerelem lett. Óriási. Ez az a mozgásforma, ami bejön, ezek azok az edzések, amikbe belehalok, de a végén rohadt büszke vagyok magamra, hogy megcsináltam. Ez az az edző, aki pontosan úgy motivál, ahogy arra szükségem van, addig ordít, amíg megcsinálom még azt az utolsó 2 percet, pontos és pontosan annyi információval lát el, hogy meg tudjam csinálni.
Ez egy 9 hetes, teljes test kondicionáló edzésprogram, nagyon jól felépített, étkezési tervet mellékeltek hozzá, ezután már csak én kellettem. És a kitartásom, nap mint nap.
A program végére rengeteget erősödtem, feszesedtem, a hátsómról "eltűnt" a zsír nagyjából fele, laposabb lett a hasam, és nagyon büszke voltam magamra, hogy végig csináltam!




Asylum

Az Insanity után sem volt megállás. Sokat tanultam magamról, az emberi testről, az edzésintenzitásról, a táplálkozásról. És ma fejeztem be a 2. kör Asylumot.


Ez egy 30 napos program, az Insanity nagy tesójának is nevezik. Nagyon kemény, de egyszerűen imádom!!! Tuti, hogy lesz belőle még pár kör, annyira jó, annyira hatásos. Ettől az edzéstől kezdtem izmosodni. Elsősorban a karom és a hátam, no meg a vádlim, a lábam ...



És a hasam...



De ez még csak egy kezdet...

Cél

A sokak által pszichosz@rságnak gondolt célrendszer nagyon fontos. Célom: a testzsírszázalékom csökkentése. Magyarul: nem akarok zsírt látni magamon. És nincs sok hátra. Csak türelmesnek kell lennem, minden egyes nap tenni a célomért, kitartónak lenni és hinni, hogy sikerül. Mert bármit elérhetsz, amiben hiszel! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése