2024. május 7., kedd

Kedd, fogak, az én anyukám

Két fájdalomra ébredéssel, egyszer gyógyszer bevétellel, úgy, hogy tegnap konkrétan egész nap aludtam, végigalszom az éjszakát.

Reggel is gyógyszerrel kezdek. Mert még mindig sajog. A duzzanat nagy része leapadt, szépen dolgozik az antibiotikum.

Időben elkészülök és indulok: lassan megyek, a sok fájdalomcsillapító kicsit elnyom, nem árt az óvatosság.

Nehezen (nagyon nehezen) bírom a munkanapot. Az anyák napi próbán megint sírok. Ez a záró dal, itt már végképp nem bírom a könnyeimet visszatartani.


Egy kislány utána megkérdezi, miért sírtam. Mer hiányzik az anyukám...

Vissza kell mennem a fogorvoshoz. Amikor tolatok ki a parkolóból, érzem: a fék megint nem százas. Lassan megyek. Csak a központig kocsizok: a fék forró...

Fogorvos: minden rendben, csütörtökön is vissza kell mennem.

Parkoló. Várok, hadd hűljön még a fék, aztán vészvillogóval, lassan, nagyon lassan lecsordogálok a szerelőhöz. Megvan a gond, ott hagyom az autót. M. lejön értem kocsival. Most nagyon jólesett, hogy nem gyalogolnom kellett hazáig.

Megírom a cikket a tankerületi újságba.

Újabb fájdalomcsillapító. Sajnos még nagyon kell. Aztán ágyban fekve megnéztem egy filmet.

Hívott húgom és keresztanyum, érdeklődtek, hogy vagyok, ez is jólesett.

Itthon szalad minden: vasalnom kéne, elpakolnom, amit még anyutól áthoztam, egyebek, de most ráér.

(Tudom, hogy nagyon nehéz mostanában velem, azt is, hogy másnak is nehéz. Mindenkinek hálásan köszönöm a türelmét.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése