2021. október 12., kedd

Műtét előtti 3. nap


Délelőtt labor (Pécs). Az eredményt emailben küldik.

Kora délután EKG és táppénzre vetetés.

Az EKG papírra tekintve egyetlen dolgot tudok megállapítani, de azt biztosan: élek. 😂 És ez egy elég megnyugtató észrevétel. A rányomtatott adatokból kiderül számomra, hogy a pulzusom 67 volt, a többi adatot még az internet segítségével sem sikerült megfejtenem. No de nem is az én dolgom, majd 3 nap múlva az aneszteziológus kiokoskodja.

Kora este volt már, amikor rájöttem, hogy a laborból kifelejtettem a vércsoportot. Már pedig ez nem lényegtelen. Tudom, hogy A+ vagyok, de bemondásra nem fogadnám el én sem, ha orvos lennék. Jött át M., kigondoltuk, hogy oké, elbaltáztam, akkor holnap mohácsi labor, 11 ezerért megcsinálják a vércsoport meghatározást. Úgyis nyertem múltkor a sorsjegyen, hát így "ingyen" lesz. De nem hagyott nyugodni a gondolat, elkezdtem újra átnézni a leleteimet, hátha valamelyiken rajta van. Szerinted? Pedig amikor egyszer el akartam menni vért adni, akkor ott ujjbegyből meghatározták a vércsoportomat, de persze erről papírt nem találok. Sebaj, hol lehet még meg? Hát a születési anyakönyvimben! Kerestem, kutattam (nem nehéz, mert gyönyörűen rendszerezve van minden hivatalos iratom egy fedeles dobozban), és meg is találtam: a gyermekegészségügyi könyvecskében hivatalosan szerepel az A+ vércsoport. Hálát adtam az égnek, hogy nem kell még egy bökés, nem kell "fölösleges" pénzkiadás, nincs fölösleges izgalom. (És 41. hétre születtem, 3300g-mal.)

A diéta ma is ment, már a hashajtás bevezetése is, mellette a 3 liter víz... A 2 liter lesz meg, de a vizeletem így is szinte víz színű. Azért igyekszem.

Frissítés, este 10:

Kell a friss vércsoport+ellenanyag (köszönöm J. és A. a segítséget!), úgyhogy reggel korán megrohamozom a mohácsi labort...
 

2 megjegyzés:

  1. Szia Timi! Nem olyan régen találtam a blogodra, lelki feltöltődést kerestem, nagyon jó posztjaid vannak ebben a témában. Bele olvasgattam évekre visszamenőleg a bejegyzéseidbe, tetszenek, így hát most maradok egy ideig Veled. :) Olvasom, hogy két nap múlva műtéted lesz. Kitartást, sok erőt kívánok az utána következő időszakhoz! Így ismeretlenül, de lélekben fogom a kezed. A lehetőségekhez képest szép napot! Üdvözöllek: Kriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kriszta! Köszönöm, megtisztelő, hogy olvasod a kis blogomat. Jólesik, hogy szorítasz nekem. Köszönöm! :)

      Törlés