2020. szeptember 11., péntek

Péntek

Munka. Ma rövid nap volt, így 8 órám volt 4 óra alatt. 3-4. osztályos összevont olvasás, nyelvtan, német, aztán egy 1-2. osztályos összevont német. Volt minden, mint a búcsúban 😄, többek között barkácsoltunk a kicsikkel. Pitti bogárkát, aki a német könyv állandó figurája.



Órák után ránéztem a faliórára: dél. Na -gondoltam- akkor ideje lesz nekiállni a reggelinek...

Munka után még munka a suliban (készültem jövő hétre), aztán Mohácson kellett munka ügyben elintéznem ezt-azt. Az első parkolás után ilyen csodaszép járdán mentem. Imádom Mohácsot.


Amire hazaértem, már elég éhes voltam. Oké, akkor elő az ebédet a dobozból! Mivel megbuggyant a hűtőben 😐, és mivel nálam tényleg szinte semmi nincs itthon pluszban, kacsazsíros kenyeret ettem paprikával. Volt még 2 szelet kenyerem, zsír A-tól, paprika M-tól.

Gyors bolt, és este 6 van. Vacsira szerintem grillezett zöldség lesz (ma hozta M.) és tojás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése