2019. október 9., szerda

Dobozolás 3 napra "szabadon"


Táppénzen vagyok. De enni kell. A menüt tegnap nagyjából összeraktam, M. ma bevásárolt nekem. Némi éjszakai alvás után reggel felkeltem. Ahhoz, hogy a gyógyszert bevehessem, előtte ennem kell. Tehát el kellett készíteni. Megcsináltam 3 napra a bundás kenyeret, ettem, gyógyszer, kidőltem, pihenés. Felkeltem, elmosogattam, kidőltem, pihenés. Felkeltem, elkészítettem a borsófőzit 3 napra, ettem, pihenés. Mosogatás, pihenés. Jött a vízszerelő, összeraktam a maradék kajcit, fotóztam. Ha elmegy a szerelő, újra pihenés.

Szóval 3 napra készültem, ebből az első a mai nap, azt már megettem. 

⇨ bundás kenyér, paprika
⇨ kefír
⇨ borsófőzi, sült hús/tojás
⇨ tonhal saláta

És eszek néha mézet, ma ettem vajas-mézes kenyeret délután.

Dobozolós bejegyzés (gyűjtemény) itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése