2019. augusztus 18., vasárnap

Nyaralás 2019

Péntek reggel mentem a húgom gyerekeiért Hőgyészre a Nagyihoz, ebéd Mohácson a Fogpifkálóban (nem elírás), cél Siklós, Arnold Pince Panzió. Kalandos út volt, mert beleszaladtunk egy zivatarba, ami jött végig velünk, de aztán feljutottunk a dombra is, ahol a Panzió áll.

Séta a dombtetőre...

... medencézés késő estig...

... vacsora, beszélgetés, alvás.

Csodás volt a napfelkelte.

Kontinentális reggelit kaptunk...

... majd medencézés ebédig.

M-nak irtó rossz volt a cukra, nem volt jól szegény, így csak délután mentünk le Siklós szélére a Vasúti Vendéglőbe ebédet menüzni. Hatalmas adag volt a menü, én csak egy kávét ittam, tele voltam még a reggelivel. Délután csatlakozott hozzánk M. is munka után, volt beszélgetés, medencézés, pingpongozás, tollasozás, labdázás, dalolás, kései vacsora, majd alvás.

Vasárnap mindenki sokáig aludt, nem is volt gond, hogy kilenctől volt reggeli. Így másodjára okosabban reggeliztünk, bár M. cukra így is magas lett.

Összepakoltunk, elbúcsúztunk a vendéglátóinktól, eljöttünk Mohácsra- most már szép időben. A Bajorban volt az ebéd, menü, én megint nem ettem, csak egy kapucsínót kértem, de azt sem tudtam meginni. Kis dumcsi, aztán a gyerekek hazabuszoztak.

"Ha meg akarod változtatni a világot, menj haza és szeresd a családod."

(Szent Teréz anya)

Szerintem mi nagyon jól "csináljuk". Lassan tíz éve minden nyáron nyaralunk együtt, és mindig nagyon jól "sikerül". Mert egyszerűen nagyon szeretjük egymást, és ha együtt vagyunk, az teljesen természetes, mindegy, hol, mindegy, hogyan. Minden évben született egy "saját dal", idén sem volt másképp. Első este egy szintén vendég család autójából szólt a zene, a sláger a "Csak egy csillag" volt, amire P. és M. kitalált egy saját szöveget, jó lett ez is, mint mindig.

Idén volt az első alkalom, amikor nem voltam biztos benne, hogy ilyen összetételben összejön a nyaralás, hiszen M. elmúlt 18 éves, már kezd kialakulni a saját élete. Megkérdeztem még tavasszal, jönne-e, egyértelmű igen volt a válasz. Idén volt először úgy, hogy nehezen jött össze a szállásfoglalás, de aztán meglett, mindenkinek tetszett, és szívből tudom ajánlani az Arnold Pince Panziót mindenkinek, aki szereti az egyszerű és nagyszerű dolgokat. Nekünk a medence volt a lényeg, hűtő elsősorban az inzulinhűtés miatt, kis konyha rész, saját fürdőszoba. Az áron kívül még az is fontos volt, hogy ne legyen messze és hogy a gyerekek átszállás nélkül haza tudjanak utazni Budapestre. Itt még saját kiülős részünk is volt, saját parkoló, Siklós autóval 7 percre, lehetett volna siklósi kultúrprogram is, de meleg volt, mindenki imádja a vizet, maradtunk a panzióban.

Csodás három nap volt.
(És van még három nap szabim is munkakezdésig, az is ki lesz maxolva. ;) )