2018. augusztus 3., péntek

Nyaralás 3., utolsó nap

Nyaralás szervezés itt
1. nap itt
2. nap itt

Tegnap esti képek:




És ma reggeliek:




Szerencsére csak néha sütött ki a nap, bár így is nagyon meleg volt. 


Reggeli után én elkezdtem pakolni, a gyerekek még 11-ig medencéztek.


Aztán ők is összepakoltak, elbúcsúztunk a még maradó nyaralóktól, becuccoltunk a kocsiba és irány a tó szemközti partja...

... ebéd a Muskátliban.




Ez egy szuper vendéglő, isteni az étel, csodaszép a tálalás, a pincérek nagyon ott vannak a szeren.


Aztán autózás Szekszárdra. Volt időnk, nem kellett sietni. Mecseknádasdon megálltunk, kis kávézás, hatalmas zuhi. Idáig is egy felhőszakadásba már belefutottunk, a kocsiban szárazak maradtunk. Itt érkezéskor ezer fok volt és tűzött a nap, kicsit lehúzva hagytuk a kocsi ablakát. A zivatarban P. és én rohantunk ablakozni, mindketten bőrig áztunk. Elállt az eső, M. indult a kocsihoz inni (volt behűtve a csomagtartóban), amire indult vissza, megint leszakadt az ég, így ő sem maradt ki a jó kis zivataros megázásból. 

Korán értünk Szekszárdra, hát kocsikáztunk kicsit még a városban. Aztán pályaudvar: érkezett Nagyi Hőgyészről és vitte a gyerekeket haza Budapestre. A buszon rengetegen voltak, de ügyes sofőr szervezéssel mindenki felfért.

Én pedig a kis kocsimmal hazaszáguldottam, mert időpontom volt estére a gasztroenterológushoz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése