2018. április 15., vasárnap

Dobozolás

A jövő hét roppant húzós lesz. Egyszerűen semmire nem lesz majd időm, aludni fogok hazaesni, másnap reggel pedig újra munka. Ráadásul ez egy hat napos munkahét. Minden nap minden étkezést vinnem kell magammal, azt csak remélem, hogy megenni is találok időt. Ezért aztán ma összedobtam az étkezési tervet és amit csak tudtam, dobozoltam.


# Sütöttem egy adag kenyeret.

# Sült pizza, egy új fajta és egy olyasmi, mint múlt héten, csak az is sütőben.

# A lottó szeletet és a keto kávé alapot csak egy napra, holnapra készítettem, mert a kávéhoz csak egy kis üvegem van, a süti fagyasztott, azt csak reggel kikapom a fagyóból, bele a dobozba, amire eszem, kiolvad.

# A mandula sima ügy.

# A szendvics is csak két napra készült, a kenyeret, mivel nincs benne mesterséges anyag, le kell fagyasztanom, különben megromlik 2-3 nap után. Kedden és szerdán este készülnek majd a másnapi szendvicsek (a kávé alappal együtt).

# A pizzák jól ellesznek a dobozban.


Legközelebb csütörtök este kell dobozolnom péntekre és szombatra.


További dobozolós bejegyzések itt.

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése