2017. október 1., vasárnap

Vasárnap: munka, pihenés, szórakozás

No nem nyolc óra mindegyikből, mert "dolgozós vasárnap" volt. 

A tegnapi érettségi találkozó után még hazavittem anyut Tamásiból, és fél 9-kor indultam haza tőlük. Mivel nagyon nem látok vezetni sötétben, hazacsordogáltam, este 10-re értem haza.

Órára keltem egész héten minden nap. Ma is. Egyre kevesebbszer hozok haza munkát, és lassan a félévig előre elkészülök.

Délután 3-ig dolgoztam. Aztán kajaterv és főzés két napra. Amíg megoldható, abból, ami van itthon. A képen a két napi étek, jobbra tonhal és zöldség konzerv, balra palacsinta. 

(Szerény véleményem szerint nagyon keveset eszem, így iktattam be nagyobb mennyiséget és 2 köztes étkezést is, amik közül bármelyik hozzácsapható akár az ebédhez, akár a vacsorához is.)


Igazi terv megint nincs a hétre. Vagyis van, de semmi túlzás, a kaja skiccelve, az edzés betervezve, csak 2 "dolgozós délután".



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése