2017. július 15., szombat

Szombat, nyaralás 1. nap

Délután elhoztam a húgom gyerekeit anyuéktól. Már az úton volt kaland. 😊

Kicsit furcsa, de szívet melengető az albérletben a szokásos csend után a gyerekzsivaj, a futkározás, a nevetés. 😊


Lassan kikerülnek a csomagokból a hozott dolgok. És itt van velünk Kungfu is, idén 6 éve került be a családba, azóta szó szerint világutazó lett, saját Facebook oldala is van és irigylésre méltóan sok országban és földrészen látták már vendégül.


Ma laza mohácsi program van. Az eredeti tervem szerint leültem a kis csapat minden tagjával és átbeszéltük a heti étkezést. M. szempontjai az elsődlegesek. Mert hogy ő cukorbeteg. Hipós csomag, éjjeli hipóellátásra megfelelő szénhidrát (szilárd, ha meg tudom etetni, folyékony, ha nem tud rágni), reggelik, vacsorák, ebédek -önellátó helyen konyhával/konyha nélkül/strandon... A másik gyerkőccel is ugyanúgy leültem, ugyanúgy átbeszéltük. Tudom, miket eszik meg (érdekes az étkezése, de már legalább nem fényevő), mégis szeretném, ha érezné, hogy vele ugyanúgy foglalkozom, mint M-nal. Vettem cukrot is, hogy ha azt kérne a teába, hát hadd igya. Két "különleges" kérése volt: kornspitz helyett ehetne-e hagyományos kiflit, és durum tészta helyett hagyományosat. Én rámondtam az áment.


A cukorbetegség miatt van most egy-két plusz teendő: inzulint mindenhova vinni; legyen meg M. CH (szénhidrát) beviteli lehetősége; legyen hipós csomag; legyen fagyasztott akksi (az inzulint hűteni kell ebben a melegben), folyadék is feltétlenül. És hát a fél szemem amúgy is a gyerekeken, de M-on kicsit többször, hogy mindig tudjam, hogy van. A másik fél szemem mindig P-n, amúgy is, de ő meg olyan, mint én: ő az, aki belelép, nekimegy, megkarcolja, lehorzsolja... 😃

Vacsora közben végre megtudták a programot is. Néma csöndben hallgatták, mosolyokkal, izgatott szemekkel, és az utolsó proginál nem hittek a szemüknek, sem a fülüknek, hát nem csodálom, én is izgatottan várom a csütörtököt. 😉



Az estét sétával zártuk a Duna-parton. Terv volt még beülni valahova, de M. náthás és nagyon fáradtnak érezte magát, így hazajöttünk. Holnap is van nap. 😉


.....

Edzés reggel: HIIT
R: vajas-paprikás kenyérketo kávé 
E: húsleves, 2 tükörtojás, sült hús, káposztasaláta
V: rántotta, paradicsom




Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése