2017. február 12., vasárnap

Vasárnap, Mo. 10.

Nagyon jól aludtam ma is. Felkelés után kenyérsütéssel indult a nap. Hogy legyen reggelim. Futni akartam menni, de mivel még mindig gondot jelent a fejemet megtartanom a nyakamon, ez ötlet maradt. Bolt M-val, beugrás B-ékhoz, végre nem felejtettem el és kölcsönkértem a könyvet, amit megbeszéltünk még tavaly. Ebéd (anyutól, köszi!). Nagy elánnal elterveztem a délutánt, aztán hirtelen jött az a bizonyos érzés, most úgy durván erőteljesen: megjött a télapó. Azonnal fájdalomcsillapító és ágy, ez most nem adott okot meggondolásra. A fájdalom és a gyógyszer úgy kiütött, hogy elaludtam. De úgy, mint akit lelőttek. És négy óra múlva ébredtem fel arra, hogy szörnyen melegem van (na ja, úgy feküdtem le, ruhástól, ahogy voltam) és valami irtó nagy zaj (a panel átka, hogy MINDENT hallani mindenhonnan)...

R: 2 vajas kenyér, keto kávé (extra tejszínnel)
E: zöldségleves, sült csirke, kis rizs, nyers cékla
Du.: 1 mini csoki mikulás (a szervezetem már tudta, hogy rá 1 órára megjön a télapó...)
V: -

Mozgás: 1.5 km

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése