2016. április 16., szombat

Szombat: vendégségben

A képek nem adják vissza, mennyire szép a kilátás a konyhaablakból, milyen gyönyörűen szikráznak az egyre magasabbra törő nap fényei a faleveleken. Hamarosan minden teljesen zöld lesz. Élet a panelban.




Látogatás anyuéknál. A garázsukban őrzik nekem a kocsi gumikat, most vittem vissza a télieket. Iszonyatosan erős szél tombolt egész nap, így nem is nagyon tudtam fotózni. Azért elkaptam ezt a mese-tavasz pillanatot.


A kert -mint mindig- gyönyörű.





Felesborsó leves volt, ami ugyan nem ketogén, de anyu megint rántás nélkül hagyott nekem egy kis adagot, azt ettem. A többieknek tojásos nokedli volt salátával (ettem pár falatot belőle, mert imádom), nekem anya-lánya közös projektben savanyú tojás készült. Nagyon szeretem, de vagy húsz éve ettem utoljára. Így anyuval megbeszéltük -mivel rántás az alapja-, hogy viszem a lisztjeimet, én megcsinálom a rántást, a többit ő. (Receptet majd teszek fel.) A mártásnak krémesnek kellene lennie, de ez most sűrű lett (majd még kell vele kísérletezni kicsit), de valami irtó finom.


Mozgás: reggeli futással 3.29km
R: 2 vajas-paprikás lenmag kenyér, keto kávé
E: kis felesborsó leves, savanyú tojás, pár falat tojásos nokedli, sok saláta, süti
V: -


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése