2016. április 17., vasárnap

Innen szép győzni/3., avagy 15. heti étrend összefoglaló

Három hete már, hogy a sok ilyen-olyan (mellé)evészetnek köszönhetően elengedtem magam az evésben, ami a ruháimon és a mérlegen is durván meglátszott. Változtattam. A változtatás pedig változással jár.

1. heti összefoglaló itt



2. heti összefoglaló itt




3. hét





R: 2 vajas-paprikás-sós kenyérketo kávé
E: tárkonyos raguleves, zöldséges csípős csirke, krumpli, saláta, marék mogyoró
V: ld. reggeli+az ebédről marad saláta
Mozgás: 4.64 km
Napozás

(A krumpli nem ketogén, a mogyoró sem. Nem étrendet akarok tartani, mindent megeszek, ami nem okoz emésztési galibát.)


R: 2 vajas-sós-paprikás kenyér, keto kávé
E: töltött káposzta, süti
Délután: marék mogyoró
V: -
Mozgás: reggel kocogás, délután séta: 7.06 km


R: 2 vajas-paprikás-sós kenyér, keto kávé
E: (későn, délután) 2 szendvics (kenyerem, vaj, sonka, sajt, uborka) és keto kávé
V: 2 lágy tojás, 2 ek krémsajt magokkal
Mozgás: reggel futás, délután tempós séta, 16.28 km


R: 2 vajas-paprikás-sós kenyér, keto kávé
E: minestrone, 1 szendvics, keto kávé
V: ld. reggeli, plusz egy tál saláta
Mozgás: 18.7 km


R: 2 vajas-paprikás kenyér, keto kávé
E: kis babgulyás, sült csirke, saláta
V: ld. reggeli
Mozgás: 2.7 km séta




Mozgás: reggeli futással 3.29km
R: 2 vajas-paprikás lenmag kenyér, keto kávé
E: kis felesborsó leves, savanyú tojás, pár falat tojásos nokedli, sok saláta, süti
V: -

Vasárnap

R: 2 vajas-paprikás lenmag kenyér, keto kávé
E: pörkölt, saláta
V:
Mozgás:

Tapasztalatok:


- A héten egyáltalán nem terveztem előre az étkezéseket.
- Spórolás céljából azt eszem, ami van.
- A mérleg gyakorlatilag maradt, ahogy volt.
- Ahogy átfutottam a heti kajálást, szembetűnő, hogy nagyon kevés zöldséget ettem.
- Szerintem úgy általában keveset ettem.
- Szörnyen össze-vissza időpontban voltak az étkezések, nem figyeltem a testem jelzéseire.
- Hiába ettem nagyjából olyan dolgokat, amik nekem okék, az eheti kajálás úgy car, ahogy van. Az oka a spórolás és a lustaság. A spór sajnos marad, de ez nem jelenti az, hogy ne tudnék értelmesebb étrendet összehozni abból, ami van itthon. Mert pl. lehetett volna tonhalsaláta is. Vagy tonhalfasírt. De a lustaságom odáig terjedt a héten, hogy még csak át se gondoltam, mit lehetne másképp, jobban. Úgyhogy mea culpa.
- Kardomba dőlés most sem lesz. Mert inkább megyek napozni, mint kajaterven gondolkodjak a négy fal között, inkább hallgatom hajnalban a teraszon a madarakat az én kis mohácsi arborétumomban, inkább megkérdezem a húgomtól, hogy vannak (...), semmint főzőcskézzek. Egyszerűen élvezem a szabadságot, kihasználom, hogy itthon lehetek, hogy -majdnem- azt csinálhatom, amit szeretnék. Hamarosan úgyis dolgozni fogok, jön a mókuskerék megint, most erre sem gondolva "nyaralok" és nagyon boldog vagyok, hogy ezt megtehetem.


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése