2015. október 1., csütörtök

Chilis bab



Hozzávalók (2 adaghoz):

# kb. 250 g vörös bab
# 2 nagy fej vöröshagyma
# 3 gerezd fokhagyma
# 2 dl paradicsomlé
# 1 paprika
# kb. 100g kukorica
# 1 ek kókusz- vagy olívaolaj
#  néhány szelet sonka
# só, bors, chili, őrölt pirospaprika, köménymag, babérlevél, egész fekete bors, csöpp oregano, csöpp bazsalikom, natur vegeta

Elkészítés:

# A babot előző este beáztatjuk. Másnap, főzés előtt leöntjük az áztató vizet. Átmossuk. Felöntjük friss vízzel. Rátesszük a babérlevelet és nem teljesen puhára főzzük. Ekkor megsózzuk.

# A hagymát megpucoljuk, apróra vágjuk. Az olajon üvegesre pároljuk.

# Beletesszük az apró kockára vágott paprikát, a fűszereket, belenyomjuk a fokhagymát.

# Hozzáadjuk a babot, a kukoricát, a paradicsomlevet, a sonkát (ez kihagyható, de én szeretem). Nekem túl sűrűnek tűnt, adtam még hozzá vizet is. majd kóstolás után még egy kis paradicsomlevet is. Kb. 10-15 perc alatt kész volt.

Zsömlét ettem hozzá.

Megtalálsz a Facebookon isBoszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése