2015. augusztus 15., szombat

Hús-vér motiváció 47

Gondoltam: gyorsan átgörgetem a hírfolyamot. Aztán hirtelen megjelent egy kép az egyik csoportból. Egy csodaszép testű csodaszép nőről. Leesett az állam. Felvettem vele a kapcsolatot, mert ezt Nektek is látnotok kell!

Mesi 2014. december 12-én kezdte a heti hat edzést és a diétát. Önállóan, hozzáolvasva, autodidakta módon. Én nem is írok róla tovább, a képek és Mesi szavai önmagukért beszélnek.

Hatalmas gratula és óriási kalapemelés!!!



"100% Natural Edison! 

Az eredmény natural, ahogyan a képek is! Se alapozó, se olaj, nincs Photoshop, nincs kiválogatva, nem kellett alkalmi haj, se extrém smink, se ékszerek! A fotók elkészítése előtt pedig megtartottam a 3 étkezésem a 7-ből.

A cél, hogy megmutassam, hogy mire képes az ember önerőből, hogyan formálható a test napról napra látható eredménnyel & hogy próbálom a számomra legnehezebbet is meglépni : természetesen is elfogadni magam!"











"Mikor Timi megkeresett, bevallom leültem a sorokat olvasva, teljes extázisban. Mikor elkezdtem nem tudtam pontosan mit is csinálok, mi a végcél. Persze formálódni, fogyni,mindent magamba szívni (tudást, kivitelezést)... de nem hittem volna h valaki ismeretlenül példaképként tekint majd rám és motivációként állít mások elé, anélkül h mondjuk neves versenyeken eredménnyel szerepelnék. Megtisztelő! Sőt...sokkal több! 

Így megragadom a lehetőséget és szeretném megköszönni mindenkinek, aki mellettem állt vagy akár egy jó szóval is segítette az egyéni kis sikerem, esetleg belejavított valamelyik rosszul elsajátított gyakorlatomba. 

Szeretnék köszönetet mondani valakinek külön is, akinek naponta akár (jobb napjainkon) 3-szor is elmondom, hogy szeretem. Ha kell a negatív kritika konfrontálódását vállalva is örülök h magam mellett tudhatom! Szeretlek! 

Az edzőpartneremmel való együttműködést tartom még nagyon értékesnek a fejlődésem szempontjából, hatalmas húzó erő, ha van valaki aki miatt sietsz h el ne késs reggelente a teremből és kérdés nelkul követ mert bízik benned!
Timinek is hálás vagyok h itt szerepelhetek! 

És Köszönöm h itt vagy Te, aki ezt olvasod!

Bárki is légy egy a fontos: bárkivé válhatsz , ha hiszel magadban és van benned alázat, a többi jön magától, és azok is akik majd mindebben motiválnak & támogatnak!



Mesi, itt is szívből gratulálok és további kitartást, minden jót kívánok! És köszönöm a soraidat (is)!

(Az államat meg majd egyszer felszedem a padlóról :) )

Eddigiek itt

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése