2015. augusztus 4., kedd

Hétfő, kedd (Magyarország 14/1-2.)


Az otthont sok dolog jelentheti. nekem a majd' nyolc órás utazás után az első percekben azt jelentette, hogy végre ihatok, amennyi csak belém fér, annyiszor mehetek wc-re, ahányszor csak szükségem van rá, beállhatok a zuhany alá és hűsíthet a hideg víz; végre kikapcsolhatom a telefonomat; mehetek, ahova csak szeretnék és alhatok, amíg csak a biológiai órám fel nem ébreszt.
Hiába lakom panel épületben, nem érzem a sok betont, mert egy hatalmas parkban áll a ház, akkora fák között, hogy a negyedik emeleti teraszok sem látszanak sok helyen. Szeretek itt lakni.

Reggeli (még Knittelfeldben):
kolbászos rántotta, zöldség

Ebéd (a buszon):
két marék mandula

Vacsora (a buszon):
két marék mogyoró

Mozgás reggel: Insanity 21.: Cardio Power & Resistance




KEDD

Reggeli:
rántotta, szeder, avokádó, paradicsom, kávé, gyümölcs tea.

(Dönthettem volna egy szalámis szendvics mellett is.)

Ebéd:
sült hal, párolt zöldség, saláta

Ma reggel "hordó hassal" és feszítő érzéssel ébredtem. Azonnal tudtam, miért. A menstruációt megelőző napon néha már a falat kaparom valami édesért, az első napon már legtöbbször KELL valami édes. Ma is így jártam. Igaz, hogy ez a golyóbis "kompromisszumos" a ketóban, de szerény véleményem szerint még mindig jobb megoldás, mintha felfalnék egy (-két...) tábla csokit.
Öt perc alatt kész volt, tökéletesen megfelelt a célnak.

Vacsora:
saslik, uborka (a képen 3 saslik van a tányéromon, de megettem még egyet :) )

És ha már beindítottam ebben a hőségben a sütőt, kielégítettem egy aprócska vágyam is: valami száraz, rágcsálható, kekszféle izét képzeltem el. Amolyan reggeli sütikét. Ami illik a kávéhoz. Ami nagyon egyszerű, amivel nem kell sokat pepecselni, ami tutira sikerül. Hát így született meg húsz perc alatt a citromos keksz. Amiből megettem kettőt a vacsi után.

Mivel a reggel fájdalomcsillapítóval indult és délután jött még egy, a mai mozgást kihagytam. Talán még holnap is, majd reggel meglátom (inkább megérzem), mi a helyzet.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése