2015. május 20., szerda

Töltött karaj többféleképpen


Ez az étel "véletlenül" született. A húgomékhoz készültem, interneten egyeztettük a programot, amikor egyszer csak megkérdezte: Mi lenne, ha te főznél nekem vasárnap? Azonnal igent mondtam, mivel szeretek főzni, tudok is, ráadásul boszorkányos gyorsasággal. Külön kihívás volt, hogy nem tudtam, mi áll majd rendelkezésemre alapanyagok tekintetében. Vasárnap délelőtt kaptam meg az élelmiszereket. Ránéztem és rögtön tudtam, hogy mit fogok készíteni. 

Töltött karaj négy változatban:

A karaj szeleteket mind a négy esetben bevagdostam késsel, sóztam, borsoztam, megszórtam fokhagyma porral.

1. töltelék: laska gomba.


2. töltelék: laska gomba + petrezselyem levél.


3. töltelék: sajt, petrezselyem levél.


4. töltelék: a töltött gombából maradt felvert tojás, bacon.


A gombás és a sajtos töltelékű karaj szeletek a feltekerés után baconbe tekergőztek.


Villany sütőben (előmelegítettben) 200 fokon sütöttem. Először alufóliával letakarva 20 percig, aztán nélküle addig, amíg a bacon szépen megpirult.


Szeletelve tálaltam.



Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése