2015. április 12., vasárnap

Vasárnap (Ausztria 14/14.)

Reggel: Freeletics 6/2. MAX





R: ld. tegnap


(Tegnap ugye elvágtam késsel az ujjamat. Ma a mellette lévőt ollóval sikerült, pontosabban kinyisszantottam belőle egy V alakot. Ma este pedig leforráztam a tegnap elvágott ujjamat. Hálás vagyok azért, mert mindig nagyon gyorsan gyógyultak és gyógyulnak a sebeim. Valószínű, hogy nem véletlenül kaptam ezt a képességet.)

Kajci a holnapi hazaútra: 4 db lenmag kenyér szendvics, 4 répa, ásványvíz


E: tonhal saláta (Megint felhoztam és 2 körül ettem meg, a felét és 4 répát, nem fért belém több.)


8-án este kezdtem és ma fejeztem be a kis pulcsikát:



Összesen 4-et készítettem a mostani kinti 2 hét alatt és ma este elkezdtem az 5.-et:



Ez lesz életem 3. kötött cucca, de ez az első, ahol már minta félével is próbálkozom.


Délután 2x30 perc napozás.


És 1 óra séta.













V: ebéd maradék, rántotta.


Ketogén étrend 43. heti összefoglaló itt



És holnap go home.



Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése