2015. április 14., kedd

Manpreet


Amikor anno Olaszországban dolgoztam, volt egy indiai kollegám, Lakhi, teljes nevén Lakhwinder Singh.



Az ő lánya Manpreet. Az első kép jobb sarkában látszik, hogy Lakhi kiragasztotta a falra a lánya fotóját. Ebben még nincs is semmi különös. Csakhogy reggelente, amikor beértünk a munkahelyre, köszönni kellett a képnek: "Jó reggelt, Manpreet!" (Akkor még voltam olyan hüle, hogy ezt meg is tettem). Mondjuk sokszor megcsodáltam a képet, mert szerintem Manpreet gyönyörű kislány. Summa summárum: róla neveztem el ezt az ételt.






Hozzávalók: (1 adaghoz)

- 1 közepes, keményebb cukkini
- 80g csirkemell filé
- 2-3 ek cocomas (kókuszsűrítmény)
- garam masala
- csípős curry por
- só
- őrölt fekete bors
- sáfrány
- kókuszzsír a hús sütéshez

Elkészítés:

- A húst sózva, borsozva hirtelen kisütöttem.
- Közben feltettem vizet forrni, sózva.
- A cukkinit felcsíkoztam.
- A húst apró cafatkákra vágtam.
- A cukkini csíkokat 2 percre forró, lobogó vízbe tettem, majd leszűrtem.
- A húsra kerültek az indiai fűszerek, a cocomas és kevés víz, összeforraltam.
- Tányérra tettem a cukkinit, rá a husit. Kész.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése