2015. április 14., kedd

Kedd (Mo. 14/2.)

Reggel fél 7. Korán volt. Edzeni kellett volna. Semmi kedvem nem volt hozzá. Tegnap jöttem haza egy folyamatos, 14 napos osztrák melóból, 600 km-t utaztam, fáradt voltam. Edzésterv: Aphrodite. (Sóhaj.) Nehéz. Húztam az időt, jöttem-mentem a lakásban. Elsétáltam a tükör előtt. A vállam mögül belepillantottam. Megláttam a szemem. És eszembe jutott, amit pár napja megbeszéltem magammal. Nem hagyok ki edzést. Igen. Pizsama le, edzőcucc fel, mehet. A 2. körben megharcoltam egy asztmás rohammal, de a 4. körben már jobban voltam. Csináltam. Akkor is, ha fájt, akkor is, ha nem kaptam levegőt. Nincs kifogás. Nincs agyalás. Munka van.



Edzés, tusolás, reggeli után irány a város. Mivel két hétig nem voltam itthon, majdnem teljesen üres volt a hűtő. Bolt, egyebek. Beszereztem a holnapi véradás (jujj, izgulok) utánra a gránátalma levet, sütöttem egy adag kenyeret és piskótát, elkészült az ebéd mára és holnapra, előkészítettem a mai vacsorának valót, megpucoltam a mai csemegémet, a 4 répát és mindent elmosogattam ;) Aztán jöhetett a jól megérdemelt ebéd, a tonhal saláta. :)



Aztán kipurcantam, aludtam másfél órát, de mint akit fejbe vertek... Mivel ébredtem? Asztmás rohammal. Középerős volt, mint az edzés alatti reggel. De rövidebb. Nem igazán foglalkozom ezzel, mert csak a tavaszi és az őszi időszakban szokott így előjönni, ezer dologra allergiás vagyok, ráadásul képes vagyok a lelki dolgaim miatt pszichoszomatikus tüneteket produkálni (holnap reggel megyek életemben először vért adni és habár igyekszem nem izgulni, azért egész nap ez jár a fejemben), úgyhogy ember legyen a talpán, aki beazonosítja, melyiket mi váltja ki...

Este 6-kor már a 3. liter folyadéknál tartottam. Máskor lecsúszik ennyi simán, de ma ugye a véradás miatt KELL inni és KELL-ből nehéz... És még este 7-kor egyáltalán nem voltam éhes, pedig még vissza volt a vacsora...

Fél 9-kor vacsoráztam.



Ma iszonyatosan belaktam. Ha minden nap ennyit kellene ennem, kidurrannék...

R: rántotta (2 tojás, 1 ek kókuszzsír)
E: tonhal saláta
V: Manpreet és egy adag egyszerű somlói

1400 kcal


Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése