2015. március 13., péntek

Péntek (Ausztria 14/12.)

Tegnap este lefekvés előtt elmentem még egyszer a mosdóba, csak a biztonság kedvéért, nehogy emiatt kelljen éjjel felkelnem. Egyszer csak éreztem: nagyobb dolgom lesz. Lett is, csakhogy közben elkezdett feszíteni a bélrendszerem. Főleg a vékonybélnél. És csak egyre jobban feszített, nyomott, mígnem úgy éreztem, valaki belülről cincálja, fújja fel, szétrobbantja a beleimet. Hasonló érzés volt, mint amikor anno a vacsorára megevett joghurtos túrótól rosszul lettem (csak akkor hánytam is, most hányingerem nem volt). Közben melegem lett, majd elkezdtem szédülni, izzadni, forgott velem a világ, nem láttam tisztán és közben hatalmas mennyiségű salakanyag távozott belőlem (a normál mennyiség kábé 6-7-szerese) és már olyan rosszul voltam, hogy alig tudtam megülni a vécén, kitapogattam a radiátort és abba kapaszkodtam. Nagy nehezen megtörölköztem és elvánszorogtam az ágyig. Ledőltem, ömlött rólam a víz, szédültem, majd vacogni kezdtem. Jó negyed óráig feküdtem, aztán még mindig dideregve felkeltem. Belenéztem a tükörbe és egy holt sápadt valaki nézett vissza rám, a szemei alatt szó szerint sötét lila árkokkal. Visszamásztam az ágyba, még remegő kezekkel beállítottam reggelre az ébresztőt, történjen bármi, nekem nyolckor lent kell lennem E-nél. A kellemetlen, feszítő bélmozgás megmaradt. Csak kluttyogott, morcogott, nem hagyta abba. De jól aludtam és reggelre csak a bélmocorgás maradt, minimális kellemetlenséggel.

Mozgás reggel: Freeletics 2. hét/1.: Aphrodite

Ha azt mondom: nehezen álltam neki, nem túlzok.

Ha azt mondom: a tüdőmet sorozatosan kiköptem közben, az sem túlzás.

És minden izomrostom iszonyatosan fájt közben, izzadtam, mint egy ménes, de amikor végeztem, igazán elégedett voltam magammal. Mert a saját tempómban ugyan, de végigcsináltam. (Asztmásként pedig különösen büszke vagyok a mai tüdőkapacitásomra.)

És ezért mindig megéri.


R: 1 vajas kornspitz, fél alma
E: kis krumplipüré, 4 répa, fél alma, 1 főtt tojás
Délután: 1 szelet sajt
V: tonhal saláta

Mozgás délután: fél óra tempós séta.




Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése