2015. március 24., kedd

Kedd (Mo. 14/9.)

R: 2 vajas kornspitz, kávé

E: kakukkfüves-kurkumás vadlazac, saláta; somlói



Délután Pécs, pszichológus.


A héten sok mesélni valóm lenne, de ami késik, nem múlik, hamarosan bejegyzetelem a netes naplómba. A lényeg: ha csak kicsivel is, de jobban vagyok.

Sok dologról szó volt megint a megbeszélésen. Mindig haladunk a megkezdett vonalon és a közbejövő dolgokat is átbeszéljük, helyre tesszük. Kiegészítő gyógyszert egyelőre nem kapok, várunk három hetet, aztán meglátjuk. Az alvási szokásaimon kell változtatnom (van, hogy 10-12 órát alszom egy nap), a Sertralin marad, a mozgás továbbra is fontos. Nagy "dicséretet" kaptam a laboreredmény miatt és amiért magamtól kialakítottam magamnak rutinokat, amik nekem nagyon sokat segítenek a mindennapokban.

Hazafelé tötymörgött a forgalom, így még a naplementét is sikerült közben megörökítenem.



De amit otthon láttam!!




V: a tegnapi karfiolos-spenótos alapú pizza maradéka, plusz az ebédről maradt saláta.

Megtalálsz a Facebookon is: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése