2014. december 7., vasárnap

Vasárnap (Mo. 14/14.)

R: sonkás rántotta

E: tárkonyos vadragu leves, sertés tokány, harcsa (a bundáját levettem), krumpli, baconös sült pulyka, 1 ek rizs, grillezett csirke. (Köszönet BM.)






Itt Mohácson a Sub Rosa étteremben menüzni is lehet, és vasárnaponként svédasztalos ebéd van. 2900 Ft-ért annyit ehetsz, amennyi csak beléd fér. Nem árt előtte asztalt foglaltatni, mert mindig tele van az étterem. Egy évben egyszer ez is belefér(het). És itt is találni olyan ételeket, amik beleférnek a ketoba.



Megérkezett délután az üzenet is: indulás Ausztriába holnap hajnali 2.30-kor. Úgyhogy összecsomagoltam. Semmi faxni, csak ami fontos: néhány ruha, kolbász, sonka, szalonna, egy-két apróság. 

És kezdhetném megint, hogy mennyire lehetetlennek tartom, hogy holnap újra kimenjek, hogy így meg úgy. Nem teszem. Ez a munkám, én választottam. Kiutazom, aztán letelik majd a két hét és hazajövök. Kivisz a Mikulás és hazahoz a Jézuska (22-én este érek haza a terv szerint). Itthon csodaszép, hatalmas albérletem van, kint csodaszép, hatalmas lakosztályom. Van mit ennem, a fizetésemből még minimálisan félre is tudok tenni. Vannak nagyon kedves ismerőseim, akik főznek rám, akik pihenni vagy étterembe visznek. Akik figyelnek rám és segítenek. Akik -ha néha nehezen is- elviselnek a jelenlegi állapotomban is (nem kis teljesítmény). Van mibe és van mit becsomagolnom. Sokan várnak haza és minden alkalommal annyi meghívást kapok, hogy sosem tudok mindnek eleget tenni. Sorolhatnám még. Igazából semmi okom panaszra. Így beállítom az órát hajnali 1.50-re, a többi már rutin szerűen megy majd magától.

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

2 megjegyzés: