2014. december 13., szombat

Szombat (Ausztria 14/6.)

Reggeli kilátás a nappali(m)ból:


R: marék mandula, csokikrém, fél alma.
(Vagy fél éve nem ettem gyümölcsöt, volt E-nek egy almája, bepróbálkoztam. Finom volt, jólesett, semmi gondot nem okozott.)


E: tonhal saláta (a tegnapelőtti másik fele, fozótni elfelejtettem)

Délután vasaltam, egy hegynyit. És közben hegyeket láttam minden ablakból.




V: 1 tojás, 1 sz. sonka, 1 ek kókuszzsír, saláta tökmagolajjal.


Vendégjárás volt ma is és sok házimunka. Az edzés nem fért bele. És sajnos ma sem voltam kint a házból... E. állapota nem javul. Hétfőn vagy kedden jön az orvos, akkor kiderül, lesz-e kórház, és kiderül az is, maradok-e még.

Begyulladt a fogam, kapar a torkom és kiütéses lettem. (Egyik sem vészes, nem vagyok beteg.) A combomon úgy elkapartam, hogy akkora lila folt lett rajta, mintha rám vágtak volna egy baseball ütővel. (Nem bírja a bőröm az öblítőt.)

Készítettem egy költségvetés tervet 2015-re. De "fölösleges" volt, hiszen minden totál bizonytalan. Leginkább én. Magammal kapcsolatban. De folyamatosan tapasztalom, hogy sok minden és sok mindenki a segítségemre van. Aztán, ha már egyedül is mennek a dolgaim, minden rendben lesz. Vagy még előtte.

Ő meg itt kari aji nekem E. idősebbik lányától:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése