2014. október 26., vasárnap

Vasárnap (Ausztria 14/14.)

R: csokikrém
E: szalonnában sült spárga, saláta
V: rántotta, zöldség, saláta
Edzés:-

Plusz mozgás: másfél óra séta



Délután kicsit napoztam. És próbáltam fotózni a légi bemutatót, már amennyit innen látni lehetett belőle.





A séta alatt jó hideg volt, de a táj gyönyörű.














A mai, 19. heti keto étrend összefoglalóhoz érkezett egy megjegyzés, amire itt reagálok.

Konkrétan az ott lévő kép verte ki a biztosítékot. A kép 2013-as, pontosan azt mutattam meg vele, amiről a bejegyzésben is írtam: képes vagyok 3-4 nap alatt zsírosodni, amit aztán hosszú hetek alatt tudok ledolgozni. Akkor ez éppen egy ilyen időpont volt. Állva nem látszott, de ülve kidudorodtak az úszógumik. Itt vannak az eredeti képek:



Szép estét mindenkinek! :)
Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése