2014. május 24., szombat

62. nap

Reggeli: zabkeksz, kávé.


Készült délelőtt egy adag zabkupac nekem ...


... és rögtön dupla adag zabkeksz G-nak, egyéni kérés alapján kevesebb édesítővel, került bele mazsola és selyemfű méz.


Tízórai: 1 aldis, laktózmentes, 100 Ft-os jégkrém. Nagyon finom.

Ebéd: kis adag (ennyi volt a maradék) rakott céklás édesburgonya, kis darab kolbász, 1 db zabkupac.


Uzsonna1: bogyós gyümölcsös joghurt.

Uzsonna2: sonkás tojásrántotta, saláta. Egyszerűen imádom a rántottát. Sonkával egybesütve főleg. Kábé 8 tojásból készítve meg tudnám enni, de szerintem a tucat is lecsúszna. Ja, nem félek a koleszterintől.

Vacsora: hamburger.

Upsz, erről nem készült fotó. Ugyanis összeállítottam, megmelegítettem és betermeltem.

Edzés: nyújtás.

No megyek, összerakom az osztrák cuccomat...

Facebook oldal: Boszorkánykonyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése