2014. április 17., csütörtök

Út a cél felé / 25. nap

Ma edzés pihenőnap volt, így nem kellett szervezkednem, mikor, hol, hogyan legyen meg az edzés (ma K. itthon van).

Jól aludtam, de korán ébredtem megint.

Reggeliztünk (50g zab, fél banán, 1 tk fahéj, fél adag fehérjepor), aztán -mivel utaztunk- összecsomagoltam a napi elemózsiát: a tízórait, ebédet, uzsonnát.

A 8 órai reggeli után 11-re terveztem a tízórait. Akkor éppen beültünk egy kávézóba. Teát kértem és elővettem a kis dobozomat és megettem a tízórait (150g tonhal, 150g brokkoli, 3 pufi rizs).

Az ebéd 3 óra múlva, 2-re volt tervben. Előtte még beugrottunk egy naaagy áruházba, ahol feltankoltam tonhal konzervből (ott a legolcsóbb). 

Fél 3-ra értünk haza, akkor ettem: 150g sült hús, 30g barna rizs, 150g brokkoli.

Aztán nagyon hamar éhes lettem. Azt hittem, ez elmúlik, hogy szénhidrát evés után nagyon hamar nagyon éhes leszek. De úgy néz ki: mégsem. Érdekes, hogy a pufi rizstől ez nincs, a főtt rizstől igen...

Így aztán hamar megettem az uzsonnámat (125g laktózmentes túró, 80g laktózmentes joghurt, fél adag fehérjepor).

Aztán megint hamar éhes lettem. Megettem hát a holnapi sült húst, egy kis marék mandulát és 6 db zabkekszet... Ezután pedig iszonyat szomjas lettem, literszámra ittam a vizet. Este...

Mivel szinte mindegy, mit, mennyit eszek, állandóan éhes vagyok (főleg délután, este), a hét hátralévő 3 napján szépen előveszem a híres önuralmamat, jól megmotiválom magam, hiszen például ugye augusztusban lakodalomba kell mennem, a ruha már megvan, nem igazán kellene híznom a félreevések miatt. (Ha az izmaim mérete miatt nem férnék bele a ruhába, boldogan spórolnék egy másik rucira :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése