2014. április 16., szerda

Út a cél felé / 23-24. nap

Kedden reggel, az első itthoni napomon, kora reggel felhúztam a futócipőmet és minden előzetes terv nélkül elindultam futni. Eszement jó volt, 6 km-en keresztül csak futni és futni :-) (Itt írtam róla bővebben.)

Aztán jöhetett a reggeli: 50g zabkása (mostanában csak leöntöm a zabot forróvízzel, kis időre lefedem, és már eszem is), 1 adag fehérjepor, fahéj, 1 banán és kávé.

 Tízórai: 150g tonhal, 150g zöldség, 3 pufi rizs.
 Majd elmentem bevásárolni.
Megsütöttem a húst egész hétre, három napit bedobozoltam, a többit (mérve, adagonként) lefagyasztottam.
Az ebéd 150g sült csirke volt, 150g grill zöldséggel és 3 pufi rizzsel.

Uzsonna: 125g laktózmentes túró, 80g laktózmentes joghurt, 1 adag fehérjepor.

Délután mindent 3 napra bedobozoltam, szokás szerint kis színes cetlikkel megjelölve, mikor melyik dobozt kell kinyitni.




 Vacsora: 2 tojás, 2 tojásfehérje, 70g saláta kis tökmagolajjal.


Szerdán, azaz ma nem reggel edzettem, mert ha szerda, akkor Mohácson piac, és ilyenkor fillérekért lehet beszerezni a zöldéget, ami ráadásul házi és friss. Így jöhetett a reggeli, 50g zabkása a fehérjeporral, fahéj, 1 banán, kávé.


Aztán jöhetett a piac. Szépen megpakolt kosárral értem haza :-)



Tízóraira csak előkaptam az előre dobozolt tonhalat, rizst, brokkolit.


Kicsit dekoráltam, ez lett az ajtódísz.


Ebéd: 150g sült csirke, 30g barna rizs, 100g spenót, 50g grill zöldség.



Ebéd előtt volt az edzés, módosított edzésterv alapján, Les Mills Pump 1. nap, Pump challenge.

Uzsonna: 125g laktózmentes túró, 80g laktózmentes joghurt, 1 adag fehérjepor.


Vacsora: 150g spenót, 2 tojás, 2 tojásfehérje.


Este még éhes voltam, ettem pár szelet házi sonkát és egy kis tormát.

(A szerdai: 1592 kcal, 189g F, 112g CH, 48g zsír.)

(A módosított edzéstervről majd holnap, ma nincs energiám többet írni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése