2014. április 3., csütörtök

Út a cél felé / 11. nap (Ausztria)

1. heti edzésterv itt
1. heti étkezési terv itt
Összefoglaló: 1. hét itt

2. heti menü itt
2. heti edzésterv itt

Facebook oldal itt

Edzés:
       

1. bemelegítés
2. futás 25 perc
3. nyújtás 5 perc
4. intervall 20 perc
- 2 perc futás
- 3 perc has ( hasprés, felülés lábnyújtással-törzsfordítással, spiderman)
(4 kör)
- sprint
- futás 5 perc
5. nyújtás 

Reggeli: 2 szezámos kenyér, pulykamell sonka, sajt, retek, kávé.


Tízórai: 1 narancs, 14 szem mandula.


Ebéd: rizibizi, saláta.


Uzsonna1: 1 sárgarépa.

Majd 15-15 perc napozás. Ma nem volt nagy élmény, mert nem tűzött a nap, csak sütött, és a levegő olyan 12 fokos volt, most örültem, amikor letelt az idő... Aztán aludtam egy órát.

Uzsonna2: fehérjeturmix, szezámos kenyér.


Vacsora: 2 főtt tojás, szezámos kenyér, sajt, zöldségek, tea.


+1: fehérjeturmix.

" ... Ma este, amikor végeztem 9-kor a munkával, jöttem fel a lépcsőn, és elkezdett kattogni az agyam. Az eddig megcsinált edzésprogramjaim képei villództak a fejemben, felment a pulzusom, olyan volt, mintha egy intravénás adrenalin löketetkaptam volna. Mintha eddig a víz alatt úsztam volna és most hirtelen a felszínen vettem volna egy hatalmas levegőt hosszú idő után ... "

Esti, megjegyzéses itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése