2014. március 20., csütörtök

A juharszirup kúra (2014) 6. reggele


1. nap itt
2. nap itt
3. nap itt
A 4. nap reggele itt
4. nap itt
Az 5. nap reggel itt
5. nap itt
A kúra (2014) teljes tervezett menete itt.

Keveset aludtam (nem a kúra, hanem zajok miatt), így fáradtan ébredtem, de ezen kívül szuper közérzettel. Semmiéhség, semmi gyomorkorgás.


Lenyomtam a liter sós meleg vizet. nagy élmény volt ma is ;-)

Készül a kúraital.

Ma délelőtt még -és kora délután- ügyintézés, városban rohangálás, aztán utazás anyuékhoz. Holnap délután jövünk haza, így oda is elkészítettem már a cuccost a kúraitalhoz.

Mérleg:
1. nap: 59.1 kg
2. nap: 59.1 kg
3. nap: 58.6 kg
4. nap: 58.2 kg
5. nap: 58.5 kg
6. nap: 58.5 kg

Tegnap is írtam a mérlegről, ma is mondom: ne a mérleget figyeljétek, nagyon csalóka is tud lenni. Az én testtömegem meg a teljesen normális tartomány alsó határát súrolja, nincs is igazán miből fogynom, plusz ugye vendégem a télapó, így nem lehet csodálkozni a mérleg tegnapi és mai állásán sem.
 
Tegnap egyébként kibírtam fájdalomcsillapító nélkül és az allergia elleni dolgokat sem vettem-fújtam be. Mára rosszabb nem lett, így talán sikerül még kicsit kitolnom az elkezdését.

Még a mai és a holnapi nap megy a kúraitallal, aztán lassan visszaszoktatom magam a szilárd táplálékhoz.

Jusziku, avagy JUharSZIrupKÚra 2013 itt
Juharszirup kúra 2013: amiért anno belevágtam itt
A juharszirupos méregtelenítés hét alapelve itt
A méregtelenítés befejezése, visszaépítő étrend itt
A juharszirup kúra teljes menete itt
Visszaépítő étrend itt
2013:
1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
5 . nap itt
6 . nap itt
7 . nap itt
8 . nap itt
9. nap itt
10. nap itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése