2014. január 2., csütörtök

Új fejezet / 2. szakasz / 63-65. nap

2013. december 30 - 2014. január 1.
 
Iszonyatos gyorsasággal robogott el az év utolsó két napja, és így 2013 is. Nem fotóztam minden étkezésnél, de nincs titok: nem ettem mellé, nem sütiztem, de az utolsó két napon már nem is edzettem. Mivel szilveszteri buliba készültünk, sejtettem én, hogy lesz ott mozgás bőven. Vagyis nem is sejtettem, hanem úgy indultam, hogy táncolni fogok. Sokat.
 



Habár készítettem magamnak mindenmentes marcipángolyót, ebből 2 darabot ettem csak.

 
 
 Ezt a kis büféasztalt vittem magammal: anyu mennyei húsgolyója :-)

 
 A buli előtt még megvacsoráztam:

 
Élő zene, K., rokonok, ismerősök és ismeretlenek, mi kell még? Hajnali 4-ig ment a tánc, az éneklés, a bolondozás, a prosecco meg a pálinka :) Nagyon jól éreztem magam :-)
 

 



1-jén gyakorlatilag aludtam, felkeltem enni (húsleves, kis lencseleves, káposzta saláta, kis zöldséges rizs), majd mentem aludni. Felkeltem, hazavezettem, mentem aludni. :)

Nagyon jó évvége volt és nagyon jó évkezdet. Nem terveztem, nem számoltam, jól éreztem magam. Nagyon, nagyon kellenek az ilyen napok, órák, pillanatok. Hiszen újra kezdődnek a "szürke" hétköznapok, 6-án már megyek vissza Ausztriába. És milyen jó lesz, hogy a nehéz utazótáska mellett a szívemben viszem magammal ezeket a könnyed élményeket is. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése