2014. január 24., péntek

89. nap

Reggeli: fél adag arilepény, 50g túró, 3 mk növényi joghurt, fél marék bogyós gyümölcs.



Tízórai: 3 pufi rizs, 3 szelet sonka



Ebéd: 1 sz. brokkolis sült hal, spenót, főtt édesburgonya. A spenót most úgy készült, hogy kiolvasztottam a fagyasztott parajt lábosban, hozzákevertem himalája sót és fokhagymaport.
 
 

Uzsonna: tonhal saláta


Edzés: délután:



1. bemelegítés

2. (2 kör)
- fekvőtámasz
- felülés nyújtott lábhoz
- felülés hajlított térdhez törzsfordítással
- hasprés váltott lábnyújtással
- felülés törzsfordítással nyújtott lábemeléssel
- felülés törzsfordítással hajlított lábemeléssel

- belső comb kombi (eap-os)
- far kombi (eap-os)

3. nyújtás

Nagyon furcsa volt délután (kora este) edzeni. És furcsa módon nagyon jól ment. Úgy érzem, fizikailag könnyebb délután edzeni, mentálisan viszont reggel sokkal inkább a topon vagyok. Mivel egész nap fáztam, szuper, hogy mindenem teljesen átmelegedett :)

Vacsora: 0 CH-s palacsinta (most 3 tojásfehérje és 1 adag fehérjepor keveréke lett a palacsinta, a töltelék 50g lakt.mentes túró, 3 tk növ. joghurt).


Délután fél 6 körül:



A kicsi kocsim alig látszik a hó alatt :)

 

És ma megszültem a jövő heti étrend tervet, az edzéstervet, sőt K-val (aki ma megint azt mondta, hogy ceruza vagyok ( :-) ) délelőtt az alapanyagok nagy részét be is vásároltuk, megvettük az utolsó gázpalackot az albérletembe ;)
 
A hó pedig csak szakad, szakad...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése