2014. január 23., csütörtök

88. nap

Edzés (reggel)



1. bemelegítés

2.
- 30 ugrókötlelzés
- 20 guggolás súllyal
- 20 bicepsz
- 10 hasprés
(2 kör, gyakorlatok között 0mp pihenő, körök között 1p nyújtás)

- 30 ugrókötlelzés
- 20 guggolás súllyal
- 20 felhúzás
- 10 hasprés
(2 kör, gyakorlatok között 0mp pihenő, körök között 1p nyújtás)

- 30 ugrókötlelzés
- 20 guggolás súllyal
- 20 oldalemelés
- 10 hasprés
(2 kör, gyakorlatok között 0mp pihenő, körök között 1p nyújtás)

- 30 ugrókötlelzés
- 20 guggolás súllyal
- 20 bicepsz
- 10 hasprés
(2 kör, gyakorlatok között 0mp pihenő, körök között 1p nyújtás)

- 30 ugrókötlelzés
- 20 guggolás súllyal
- 20 oldalemelés
- 10 hasprés
(2 kör, gyakorlatok között 0mp pihenő, körök között 1p nyújtás)

3. nyújtás


Reggeli: ld. tegnap

 
 

Tízórai: 1 narancs. Mivel előző este dobozolom a kajáimat, csak ki kell nyitnom a hűtőszekrényt és kivennem a színes ragadánccsal megjelölt dobozkát, és már ehetek is.

 
Ebéd: ananász krémleves, túrós tészta. Na az ananász krémleves inkább amolyan "minek nevezzelek". mert hogy fogtam egy -nem cukrozott- ananász konzervet, egyszerűen leturmixoltam, kész. És nagyon finom :) A tészta 60g fitt tészta volt, 50g lakt.mentes túró, 50g lakt.mentes joghurt, kevés eritrit.
 
 
 
 

Uzsonna: 2 pufi rizs, 1 fehérjeturmix. Beugrottunk Pécsre, és most sem volt gond a kaja: kivettem a hűtőből, be a szatyorba, és indulhattunk is. No meg egy kávét is ittam. (K. csibeburgert evett.)

 

Vacsora: 1 fehérjeturmix.

Ma beugrottunk Pécsre, mint írtam is. Nem terveztem vásárlást, csak élelmiszert, a jövő hétre.
 
Bementünk az Árkádba először. Van ott egy bolt, aminek évek óta nézegetem a kirakatát. Mert olyan stílusú ruhákat lehet ott kapni, amik nagyon tetszenek. De amiket tényleg csak a kirakatban szoktam nézegetni, mert hát hogy néznék én ki ilyen szépséges ruhában. Meg a kirakati bábuk is olyan vékonykák, mint P., a kis unokahúgom. Sőt az eladó lányok is biztosan kinéznének az üzletből, ha bemennék. Mert hogy jön egy egyszerű kis boszi ahhoz, hogy ilyen helyre betegye a lábát... Így aztán szoktam kicsit álmodozni, aztán go tovább.
 
Ma is elsétáltunk arra K-val, és megint csodacsini ruhákba öltöztették a babákat. Volt egy annyira szépséges ruci, hogy kénytelen voltam megnézni közelebbről. Ámuldoztam ott, hüledeztem, hogy milyen jó a vékony nőknek, mert felvehetnek ilyen szépségeket. Amikor is K. megszólalt: minden féláron van most ebben a boltban, és én is felvehetnék ilyen ruhát. Pár másodpercig tiltakoztam. Aztán megnéztem magamnak az eladó lányokat. Nem tűntek emberevőnek, no meg ott volt K. is támogatásnak (hihi), így bementünk.
 
A nézelődésből ruhapróba lett. Méghozzá azt is felpróbáltam, ami a kirakatban annyira megtetszett. És láss csodát: jó lett. Ráadásul K. véleményében megbízok, mert megmondja, ha valami jó, ha nem jó, ha nagy, ha kicsi, ha jól áll, vagy ha éppen nem.
 
Két szerkót is elhoztam. A képen nem a kirakatban kinézett szépség van, hanem a másik.

 
 
És ez itt remek alkalom arra, hogy reagáljak többetek kérdésére: mi is a célom, mit szeretnék kezdeni magammal.
 
K. ma azt mondta, ugye nem akarok már fogyni, úgyis olyan vagyok már, mint egy ceruza. A pár évvel ezelőtti önmagamhoz képest tényleg. És akkor az is volt a cél: egy normális alakot elérni, ne legyen túlsúlyom, reggel csak bele kelljen ugranom egy farmer-pólóba és irány. Nagyon (nagyon!) jó érzés, hogy ezt elértem. Gyakorlatilag egy átlagos testalkatú boszinak látom magam. Szuper. Tényleg. A felsőtestem meglehetősen feszes, a hátamon-karomon is látszik, hogy nem lángoson élek és nem a tévé előtt punnyadok kólát szürcsölgetve naphosszat. Viszont deréktól lefelé még mindig plötyi vagyok. Az ottannék nem ceruza, hanem golyóstoll, amin van az a kis bumszli fogássegítő izé. Ott még van egy kevés -fölösleges- zsír. És semmim nem feszes. Amit szeretnék: a comb-fenék-has környékét feszesíteni, a kis maradék huplikat lefaragni. És tovább tónusosítani (van egyáltalán ilyen szó?) a karomat-vállamat. Nem, nem szeretnék fitness modell lenni (egyelőre ;-) ), csupán megtenni azt magamért, amit még meg tudok tenni. Ruhában már átlegosan nézek ki, de a bikinit még mindig nem szívesem veszem fel. No de lesz ez majd másképp! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése