2013. december 20., péntek

Új fejezet / 2. szakasz / 53. nap

Reggeli: 2 pufi rizs, 2 szelet házi szalámi (olyan 1 centi vastag volt 1 szelet :-)
 
Majd Pécs. Az úton kétszer sodort le majdnem sávváltáskor minket másik autó...
 
Már a város határában ilyen szép zúzmarásak voltak a fák, kint pedig, hát az valami meseszép volt: minden de minden hófehér.
 



 
Pécsett jártam a Jégkirálynő birodalmában ...
 
 
... és az adventi vásárban.


 
És mit vesz egy boszi a karácsonyi vásárban? Cukorkát?

 
Dehogy! Natur fűszerkeveréket!



 
Logikus, ugye? :-)
 
Szerzett azért mást is: egy kis rucit :-)
 
 
Az ebéd is ott ért: gyros husit ettem gyros husival.

 
Uzsonna: egy tányér húsleves.

 
Vacsora: 4 pufi rizs, ebből 2 mézes. (A torkom majdnem teljesen rendben, a hangom kezd visszajönni.)
 
Késő esti nasi: 2 főtt tojás.

 
Döntöttem kaja ügyben: nem vásárolok idén már, max nagyon apróságot, mert tele van a hűtőm és a speizom. Na ja, ugye nem szoktam le róla, hogy akciós pultokat böngészek. Így 1-2 hónap alatt meglehetősen tetemes - akciós - élelmiszer készletet halmoztam fel. És ha már magamat le tudtam fogyasztani, most ezt is megkarcsúsítom :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése