2013. december 7., szombat

Új fejezet / 2. szakasz / 41. nap

Tudom: adós vagyok pár napi bejegyzéssel...
 
Mai reggeli: 2 lenmagos toast kenyér, 1 tojás+3 fehérjéből rántotta, kávé.
 

Ebéd: nagy adag saláta, 3 főtt tojás.

Nem ezt terveztem, de ma akad egy órácskányi hirtelen kimenőm, így ezt rögtönöztem.

Uzsonna: -

Vacsora: saláta, főtt tojás, házi szalámi, tea.

 
Este: 3 marék mandula.
 
Tegnap elnyiszáltam a bal kezemet, így ma reggel nem volt edzés: nem tudtam fogni a súlyzót...
 
Ma reggel a földön landolt egy tojás, aztán elnyiszáltam a jobb (!!) mutatóujjamat...
 
Már tegnap éreztem, de mára kezd eldurvulni: kiütéses lett a bal alkarom és combom, és az arcom felpuffadt kicsit, és kezd kiütésesedni. A legrosszabb, hogy úgy érzem, a beleim önálló életet élve össze-vissza csavarodnak, őrült szelet gerjesztve. Semmi olyat nem ettem, amit eddig nem, talán a tojásból lehet kicsit elege a szervezetemnek? Lehet, hogy áttérek a fényevésre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése