2013. október 16., szerda

Új fejezet / 66. nap / Menü, edzés, egyebek



Edzés

Reggel: Les Mills Pump: Flow.



 







A nyújtás nagyon jólesett- amikor végeztem. Szörnyen merevek az izmaim, így nekem nagyon nehéz a nyújtás, nem jólesően, hanem kegyetlenül kínlódósan fáj. Nem erőltetem túlzottan a mozdulatokat, de azért nem maradok konfortzónán belül.
 
Aztán lenyomtam még 20 perc laza kocogást (közepes tempóban).
 

Étek

Megettem mindent, amit tegnap előkészítettem:
 
 
Reggeli: zabkása fehérjeporral
 
217 kcal, 25g F, 21g CH, 2g zsír
 

 
300 kcal, 19g F, 28g CH, 14g zsír
 
Uzsonna-vacsora: 2 pulykamell sonkás-sajtos-paprikás szendvics lenmag kenyérrel, 1 alma
 
393 kcal, 28g F, 30g CH, 18g zsír
 
és 2 sült húsos-sajtos-paprikás szendvics lenmag kenyérrel
 
583 kcal, 64g F, 13g CH, 29g zsír
 
Összesen:
 
1492 kcal, 137g F, 92g CH, 63g zsír
 
(37% F, 25% CH, 38% zsír)
 
 
Folyadék: 2 liter
 

Egyéb

Este sütöttem még kenyeret. Nem volt már elég lenmaglisztem, így került bele pótlásnak lenmagpehely.

 
És előkészítettem a holnapi kajcimat. (Közben félbevágtam késssel a bal tenyeremet. Majd gyorsan meggyógyítom, hogy rendesen tudjam fogni a súlyzót.)

 
 Be is tettem a kis tatyómba.

 
Így tettem a hűtőbe, mert holnap nagyon jövős-menős, időben nem tervezhető, utazós napom lesz, inkább viszek magammal mindent, a kocsiban elfér, a táskámban is, és már hőség sincs, hogy félni kellene attól, hogy bármi megromolhat. 
 
 
Edzés pipa, kaja pipa, holnapra előkészülés pipa. A kis Koalám kicserélte nekem délelőtt a gázpalackot, meg el is intéztünk ezt-azt, itthon rendesen haladtam a házimunkával is. Sikeres volt a 66. Új fejezet-nap. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése