2013. október 30., szerda

Motiváció

 
Hú, ma is korán van. Még ki se dugtam a fejem a takaró alól, már tudom: hamarosan edzés. Nem azért, mert ma "divat" mozogni (jó divatnak tertom egyébként). Hanem mert elkapott anno a gépszíj, és a lusta kis boszi ma már hiányolja a mozgást.

 
Ma hosszú edzés lesz. Direkt úgy állítottam össze a tervet, hogy ne CSAK súlyzós/gumiköteles legyen, ne CSAK pontosan 25 perces, ne CSAK aerob, hanem nagyon vegyes, változatos. Nekem sem unalmas így, és a testem is majd les nagyokat, hogy jé, tegnap 38 perc volt, ma meg jóval hosszabb! :-)

 
Megtehetném, hogy alszom fél 8-ig és meg sem mozdulok. De tudom: ha ma is megcsinálom a tervezett programot, már egy lépéssel közelebb vagyok a célomhoz. És azt is tudom, hogy hallgathatnék másokra, akik "féltenek" (és általában nem mozognak), hivatkozhatnék problémákra (pl. a vállamra), de azt is tudom, hogy egyedül én vagyok, aki megállhatok vagy mehetek tovább az utamon.
 
Indulok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése