2013. szeptember 23., hétfő

43. nap (megint dobozolós-utazásos)

Megint egy rohanós-jövős-menős napon vagyok túl.
 
Reggeli: 3 ek zabból vízzel kása, 1 adag vaníliás fehérjepor.
 
 
Aztán gyors ételkészítés a napra, dobozolás, és irány Pécs.
 
Tízórait nem terveztem mára, a zabkása rendesen eltelít mindig.
 
Ebéd: dobozból: hús, rizs, saláta.

 
Elintéztük, amiért mentünk, aztán megnéztük D. boltját (Sweet Home Lakberendezési Stúdió) az Irgalmasok utcájában, az új helyen (jajj, hogy ott mennyi szépséges dolog van!), majd beugrottam a háundembe, és szereztem is egy kis inget a kiárusítós részlegről :-)
Az uzsonna is ott ért, leültünk a börgerkinghez, M. teát ivott, én meg elnyammogtam a dobozomból az isteni tonhal salimat. :-)

 
 
A 2 pufi rizst elfelejtettem hozzá megenni, így azt elrágcsáltam, amikor hazaértem.
 
A vacsora már itthon volt: kurkumás-gombás pulykafalatok, saláta.
 
 
Folyadék: másfél liter víz.
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése