2013. július 31., szerda

Almacsinta










Na, kérem, gyorsan, ügyesen, kevés mosogatással finomat? Jó kkérdés. A válasz pedig: almacsinta! :)

Hozzávalók (2 darabhoz):
  • 2 tojás
  • 1 alma, nagy lyukú reszelőn lereszelve, a leve kinyomkodva
  • 2 ek víz
  • eritrit, fahéj (avagy más töltelék) ízlés szerint
  • kevés kókuszzsír a sütéshez.
Így készült:
  • A 2 almacsintának 2 külön edénykében (hogy ne kelljen a serpenyőbe öntéskor méricskélni, hogy mennyi is ennek akkor most pontosan a fele) összekevertem 1-1 tojást 1-1 ek vízzel, az alma felével.
  • Forró kókuszzsírra tettem, kanállal gyorsan elegyengettem.
  • Nagy lángon mindkét felét átsütöttem.
  • Fahéjjal és eritrittel szórtam meg még forrón.
  • Feltekertem és mind megettem :)

1 db tápértéke (90g almával, 0.5 tk fahéjjal számolva): 168 kcal, 7g F, 15g CH, 9g zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése