2013. június 12., szerda

Motiváció


 
Tegnap reggel pakolásztam.
 
Délutánra terveztem az edzést (kardio), bár még otthon írtam, hogy a kiérkezés utáni napon még rendesen hulla szoktam lenni, hát tegnap sem volt ez másképp. Szóval feljöttem délután, és éreztem, hogy fölösleges nekiállni a taposásnak, mert nem fogom tudni rendesen megcsinálni. Elkezdtem nézni egy filmat, de pár perc múlva éreztem, hogy közelítek az alfa állapotba. Így gyorsan gép kikapcs, telefon ébresztő beállít, és már szunyáltam is. Kellett is az a másfél óra, és jól is esett. Viszont délután 2 . 5 órát sétáltunk, tudom, hogy nem ugyanaz, de betudom a kardio edzésnek.
 
Ma fél  6-kor ébredtem magamtól.
Láthattam a napfelkeltét, és meg is csinálhatom a soron következő edzést.
 
Délutánra nagyon nem jó a héten tervezni, lesznek programok, és lesz, hogy a pihenőidőmben.
Így aztán nincs más hátra, mint . . . irány az edzőtermem! :-)
 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése