2013. május 4., szombat

Juharszirup kúra 5. nap


 1 . nap itt
2 . nap itt
3 . nap itt
4 . nap itt
 
 Félidő.
Letelt a kúra fele, lement az 5. nap is.
 
A közérzetem ma a tegnapelőttihez volt hasonlatos: semmi extra, de kicsit nehezen kezeltem helyzeteket, pl. amikor a nagymamám litániát tartott arról, mekkora baromság ez az egész, és javasolta, hogy azonnal hagyjam abba. :-) (Megértem én, én is félteném az unokámat.)
 
Anyutól megkérdeztem, látszik-e rajtam, hogy 5. napja nem ettem, beesettek-e a szemeim, sápadt vagyok-e. Azt mondta: ugyanolyan vagyok, mint ezelőtt, nem látszik semmi. :-)
 
Ma is végignéztem, ahogy a család megreggelizik, megebédel.

 
 
Miközben én kortyoltam az itókámat.

 
Az arcbőröm állapota javul, de még korántsem tökéletes. De napról napra tisztul, ami igazán nagy öröm. A mellkasomon is javul a helyzet, de ott lassabban. A karjaimon-lábaimon "csak" a szokásos "jövő-menő" csalánkiütések.

 
Délután még hazavezettem, és így estére érzem, hogy kezd csökkenni az energiaszintem. Nem vészes, élek és virulok, de jó lesz végre ágyba bújni, kicsit olvasni, aztán aludni.
 
Elfogyasztott folyadék:
 
- a 2 liter kúraital
- 2-szer 1 liter víz 2-2 dl frissen facsart narancslével ízesítve
- 2.5 dl tea
- 1.5 liter szénsavmentes ásványvíz.
 
Holnaptól már indulhat a visszaszámlálás.
 
Még 5 nap.
Hajrá! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése