2013. május 3., péntek

A juharszirup kúra 4. reggele

1 . reggel itt.

  • kúraital
  • a kúra időtartama
  • testedzés.

  • 1 . nap vége itt.


    2 . reggel itt.

  • tapasztalatok
  • mérleg.

  • 2 . nap vége itt.


    3 . reggel itt.
    • a méregtelenítés tünetei
    • tapasztalatok
    • mérleg.
    3 . nap vége itt.

     
    Ma ismét naranccsal készítem a kúraitalt. :)
     
    Nagyon jól aludtam, nem hulla fáradtan ébredtem.
    Közérzetem rendben.
    Enni tudnék, de túlzottan éhes ma sem vagyok.
    Széklet volt reggel is természetes módon, de azért megittam a sós vizet, hadd mossa csak át a szervezetemet.
     
    Mérleg:
     
    1 .nap: 62.00 kg
    2 . nap: 60.80 kg
    3 . nap: 60.10 kg
    4 . nap: 59.60 kg 
     
    
     
    Ilyen szép napfelkelte után meg naná, hogy jól indul a nap!
    

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése