2013. február 13., szerda

Recept: Padlizsán-fasírt

Hozzávalók:
  • 2 tojásfehérje (legközelebb elég lesz 1 is)
  • 100 g cukkini (apró lyukú reszelőn lereszelve, a leve kézzel kinyomva, a 100 g az, ami maradt a művelet után)
  • 100 g sült padlizsánvelő (a padlizsánt félbevágtam, sütőben megsütöttem, majd kanállal kikapartam a belsejét)
  • 50 g reszelt sajt (nekem most Bergkäse kemény sajtom volt)
  • 2 szelet abonett (ehelyett lehet morzsát használni)
  • 50 g zabpehely
  • 50 g zabkorpa (a zab helyett is lehet morzsát használni)
  • fűszerek (én sót, borsot, oreganót használtam)

Elkészítés:
  • Mixerben a zabos dolgok kivételével mindent összepépesítettem.
  • Hozzákevertem a zabokat.
  • Kicsit állni hagytam.
  • Olajjal vékonyan megkent tepsiben pirosra sütöttem. (Legközelebb a csodaserpenyőmben csinálom majd, mert nagyon belesült az alja.)
Nekem 8 darab lett.
1 darab: 96 kcal, 5 g F, 12 g CH, 2.8 g zsír

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése