2013. január 11., péntek

Motiváció




 
Sokminden történt és hulla fáradt vagyok. Reggel elnéztem az órát, mire észbekaptam, már majdnem késő volt, és mázlim volt, hogy sehol nem volt trafi...
Este negyed nyolc. Vár a halom mosogatnivaló, nincs kész a vacsora és a tervben volt még, hogy holnapra is elkészül az ebéd.
És izomlázam van a bokámban (?!?!), nem kicsi.
És nem sorolom tovább.
Elővettem ezt az alsó képet újra. Látom a hasamat. Vagyis az első képen a zsírt a hasamon. Aztán a tavalyi képen már a hasamat. Nem úgy turkáltam, nem a boltban vettem, nem ajándékba kaptam, nem az utcán találtam. Hanem figyeltem a kajára és megcsináltam a tervezett edzéseket. Hát ez a nagy titok. És ha így átalakult a hasam, akkor menni fog a többi is. De csak akkor, ha megcsinálom az edzést.
Na, ha nincs több kérdés, akkor indulhat a manula!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése